Uspješno završen prvi ciklus aktivnosti u sklopu projekta „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“

Uspješno završen prvi ciklus aktivnosti u sklopu projekta „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“

          

Projekt se provodi u četiri osnovne i četiri srednje škole u Zagrebu, Šibeniku, Sisku i Vukovaru i sufinancira ga Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. Partneri i suradnici na projektu su: PRONI Centar za socijalno podučavanje, Osijek, Osnovna škola Mitnica, Vukovar, Ekonomska škola, Vukovar, Srednja škola Viktorovac, Sisak, Gimnazija Antuna Vrančića, Šibenik, Osnovna škola Jurja Šižgorića, Šibenik, Osnovna škola Antuna Gustava Matoša, Zagreb, Prva gimnazija, Zagreb, Osnovna škola Galdovo, Sisak.

Učenici aktivno razvijaju svoje poduzetničke potencijale i promišljaju o društveno odgovornom ponašanju u lokalnoj zajednici.

Tijekom drugog polugodišta školske godine 2018./2019. učenici su kroz niz aktivnosti poput: „Moja odgovornost za moju bolju budućnost“, „Inovativnost kroz očuvanje zajednice u kojoj živimo“, „Donesimo odluke za bolju zajednicu“ i “Našom inicijativnom možemo pokrenuti promjene u zajednici“, razvijali svoje poduzetničke potencijale sudjelujući u projektu „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“. 

Kroz osmišljavanje poduzetničkih ideja i angažiranost u aktivnostima moglo se vidjeti da djeci maštovitosti ne nedostaje. Osmislili su različite ideje koje imaju temelj za dobre poduzetničke pothvate. Naučili su metode kreativnog i funkcionalnog razmišljanja koje će im zasigurno u budućnosti pomoći da na kreativan i praktičan način riješe različite životne i poslovne izazove. Također, učenici su naučili kritički razmišljati o problemima kao što su: siromaštvo, klimatske promjene, nedostupnost obrazovanja i sl. Za svaki od navedenih problema sami su osmišljavali rješenja, a što je najvažnije, pokazali su i ozbiljnost u promišljanju kako mogu vlastitim aktivizmom pokrenuti promjene u lokalnoj zajednici. Projekt svojim aktivnostima dopunjava znanja i vještine koje učenici stječu u redovnom školskom programu. Projekcije govore da će oko 60% pripadnika „Z“ generacije (kojoj pripadaju i učenici u ovom projektu) svoju karijeru razvijati u smjeru poduzetništva, stoga ovaj projekt razvija upravo te vještine neophodne za razvoj karijere učenika.

Navedene aktivnosti dio su projekta „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“ kojeg sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

Veselimo se novoj školskoj godini i svim radionicama i drugim sadržajima koje ćemo s učenicima nastaviti provoditi te razvoju njihovih novih znanja i vještina.